Sunday, July 16, 2006

Chapter 83 - Wedding Sleeper

Just came back from family wedding at Bangsar. The wedding that I'll never forget for I didn't eat anything at all. Well, except for air bandung. Not that I'm on diet mission yg x pernah menjadi, but because I didn't feel well. Lepas aku menyibuk sama handle hantaran girls, aku naik bilik cousin aku trus tido. Well, for 2 hours of tidur2 ayam, plus 2 bijik panadol, aku masih lagi demam. Bila masanya nak makan? bangun2 trus mak ajak balik. Balik je la..... lagipon sok ada ceremony kat Hotel Istana. Harap makan sana sok sedap2 blaka.

Ah....2 weeks more for my practical. SV aku dah cukup masak ngan aku. Xleh tinggalkan aku kejap, lepas tu trus ghaib. Tobat la xnak buat lagi, mau dia fail'kan praktikal aku, mau berpeluh nak menjawab ngan penyelia practical aku..... Adeh, rasa cam nak ponteng lak Isnin ni.

No comments:

:: G Talk ::

:: ViD bOx ::


Wonderboy? - Nobody