Monday, June 19, 2006

Chapter 76 - Muscle Pull

Terima kasih kepada saudara Qayyum dengan rejim trainingnya minggu lepas yang telah melumpuhkan aku dihujung minggu. Tanpamu, tidaklah aku ponteng kerja Jumaat lepas sekaligus dapat menonton Live Game 4 NBA. Al-Kisah, aku baru nak berjinak2 dengan gym. Nak la jugak badan aku tegap dan sasa namun, sebab overwork kerna terlalu anxious utk menjadi sasa menyebabkan otot2 tangan aku terkejut dan mogok. Nasib baik la time tu weekend. Masa aku dengar cerita Nabil (yg juga mengalami kejadian ini lebih awal dari aku), aku bantai gelakkan dia. Namun, kini....aku lebih memahami. ( <-- kenapa ayat aku macam haram?). Went to my aunt's, she told me, "Tu la....lain kali stretching dulu sebelom workout.". Sapa kata aku x strecthing....siap joging satu taman lagi ngan saudara Padil dan saudara Qayyum. Credit to my brothers for invigorate such propaganda to the rest of the family.

Sekarang, dah bleh bawak kereta dan bleh gi kerja. Damn! Bangun pagi tadi dengan harapan tangan masih lagi sakit dan bleh sambung ponteng. Tapi sbb dah okeh, kenalah mengalah pada takdir dan dtg keje. Bukannya nak doa mintak sakit, tapi sbb malas nak pegi keje. Ye la....before this I'm having trouble to pick my nose, scratch my back, eat, sikat rambut, etc. ( <-- tapi boleh lagi pegi main basket malam Jumaat aritu. Balik main senyap2 takut mak nampak. Mampos aku kena marah kalau mak aku tau aku pegi main basket time sakit2). Now all those abilities are returning slowly. Thank God.

1 comment:

thoyol said...

OVERWORK???!!!
Thats the lightest sets and reps tau yang aku bagi. Haha..

:: G Talk ::

:: ViD bOx ::


Wonderboy? - Nobody