Tuesday, June 13, 2006

Chapter 75 - Nutjob

Pergh!! penat sial kalau nak aku update tetiap hari. Kering idea dah satu hal, letih tangan nak menaip lagi. TAPI apa buleh buat, dah xde keje. Ni la aku....mana yang berpaedah tu tolak awal2 lagi ketepi. Kemungkinan yang kurang jika hendak berlaku sesuatu yang menarik setiap hari. It's always the same. Talking bout days, I remembered that Garfield hate Monday. Why aa??? Dia kucing, malas dan x bekerja, so why he/she hate monday so much? Notice the "he/she" back there? Yea...aku x penah nampak any genital parts kat dia yang buleh menyatakan dia kucing jantan. That's not important rite?? Justifikasi tentang lelaki adalah malas, penyegan, nakal, etc. kan? That's where you get it wrong dude... X sume laki malas, aku salah sorang je. OK, hari yang paling aku suka adalah hari Sabtu, mcm teori lubang hitam, aku xdpt nak xplain kenapa. Bagi aku Sabtu tu sinonim dgn cuti, happening, rancangan TV yang best dan kegembiraan. Manakala ( <-- ayat skema la plak) hari yang paling x best adalah hari Ahad. Ahad bagi aku penutup kepada cuti dan juga kalau korang perasan, pagi Ahad mmg panas terik. Seswai pada mereka yang menjemur kain dan kasut sekolah anak dan kengkadang aku dikejut utk menjemur kain baju dan comforter.......

Oh ya... Cocoro ( <-- team basketball yang aku main) is going big. Actually, every team is. Sejak NCBC yang kitorang dapat #3 ( <-- wah wah wah...hebatnya diorang..), every team are told to have their team properly organize, which mean "registered". Pasni, Cocoro basketball Team akan menjadi Cocoro Sports Club. Besar cita2 tu, tapi achievable. Basketball team akan bernaung dibawah Club as well as Futsal team dan apa2 jenis sukan yang nak main ( <-- dah tua karang kita buleh buat Cocoro Golf team lak). Registering the players + fans + groupies + management team. Dengan cara begini, buleh ikat player2 supaya diorang x senang2 nak lari dan transfer player akan di'compensate. Kalau mende ni buat dulu, dengan perpindahan Bo, Cocoro dah buleh dapat 2-3 Juta, tapi sbb time tu semua free agent, padan la muka diorang. Kayla.....dengan perlantikan diri sendiri saudara qayyum sebagai Bendahari, aku pon teruja utk berbakti kepada Club. Lepas ni aku nak deface balik website official Cocoro dan mintak peruntukan utk register website sebagai www.cocoro.com.my !!! pergh... dasat la.

No comments:

:: G Talk ::

:: ViD bOx ::


Wonderboy? - Nobody