Tuesday, June 06, 2006

Chapter 72 - Better 3rd Than Never

Last Sunday was a memorable day. We, Cocoro Basketball team had finally won something. 3rd place isn't bad at all. Out of 10 teams, we are numero 3. We manage to eliminate Phantoms, one of the big team in the scene and beat Nazgul, the team that was said to be the serious competitor for 1st place. Yeah, we beat em. Tapi yang x bestnya bila 1st place dpt RM3000, 2nd place dpt RM1500, kitorang dapat RM500 JE! X balik modal la. Nak makan besar pon kena budget. Serupa x makan besar. Aku nak cadang simpan duit tu dalam bank aku. Hahahaha. Xde la (dengar dek Qayyum kang abis aku), kasi simpan buat fee untuk MB Cup la. Kalau menang tu dapat duit lagi, buat plak fee untuk KL Open. Pastu menang lagi (<-- kalau), baru bleh gi makan besar. Whatever la, it's the coach to decide, aku cuma pemain picisan yang tidak kurang hebatnya....
Nanti bila dah ada gambar, aku post la.

Winning Eleven 10 position:
apai -kalahkan- padil -kalahkan- qayyum -kalahkan- amin -kalahkan- apai

camne ni?

No comments:

:: G Talk ::

:: ViD bOx ::


Wonderboy? - Nobody