Friday, June 09, 2006

Chapter 73 - Mood For Friday

Today is the day. Opening match will be at 2350 hour with Germany versus Costa Rica. Everybody in the football mood (or shall I say soccer mood <-- in US). Pernah x sesape terfikir kenapa european panggil football dan orang State panggil soccer? Aku pon x tau. Sape la yang bangang memisahkan benda yang sama dengan noun yang berbeza. What a trivia. It's ok as long as everybody enjoying it. Good news to England fans, Rooney is 'injury-free'. Despite the firm statement from the club regarding his injury (aku saman korang kalau Rooney injured <-- long story di'short'kan), I think Sven will get him to play as early as possible; and that mean the group stage. Adoi.... Semua sebok memperkatakan tentang England, Jerman, dan negara2 bigshot, tapi jgn dilupa pada negara2 yang halus cam Arab, Iran (kalau kalah, mengamuk guna bom nuclear korang...hahahaha), Tunisia, Togo dan sape lagi ntah.... Ingat Euro 04 bila Greece muncul juara, sape sangka? x sesape pon. Aku even though ada berat sket kat team England, tapi aku tetap nak tgk negara cam Iran, Arab, Korea menggegarkan WC kali ni.

Things that is possible and I would like to see during this WC:
> Brazil dah terkeluar drpd group stage. Bye bye Brazil...
> France sekali lagi mengulangi prestasi derang masa kat WC'02
> Iran menang WC
> Tendangan penentuan penalti daripada Beckham lagi sekali melangit
> Penonton gegar padang sbb x puas hati kalah/team main buruk
> 10 own goal


aku dah xde keje kat ofis

Adeh...kepala aku masih lagi benjol lepas berlaga ngan Amin 'shiwang' masa men basket Rabu lepas. Tu la yang terjadi bila style defence agung aku bertemu ngan style offence agung dia. Hebat sungguh kami..... kepala dia byk rambut (penebat), so kurang la sakitnya. Aku nih..?!!!

No comments:

:: G Talk ::

:: ViD bOx ::


Wonderboy? - Nobody