Saturday, November 13, 2004

Chapter 7 - The Day When Nobody's Going To Fast

Yo.... How yer fellas doing? Harap masih lengkap anggota badan yang sedia ada. Oh! Esok nak Raya. Tak sangka masa berlalu begitu pantas. Lepas Raya, kena masuk kelas balik. Cepat betol, cam x caye je.... Skarang nih mood nak ke kelas tuh still x datang lagi, nanti esok lusa datang la kot... Hahahaha.... Tak nak mention pasal kelas lagi, coz rite now nak concentrate menghabiskan cuti yang tinggal beberapa hari lagi. This year, aku dapat lebih banyak SMS raya berbanding last year, which I think it is somewhere between bagus dan x bagus. Bagusnya lagi banyak kawan yang ingat kat aku dan x bagusnya x feel best mcm dapat kad Raya. I dunno bout u guys, tapi aku camtu la... Excited bila dapat kad raya especially bila tengok tulisan tu comel2 (pompuan nyer tulisan). Sadly, this year langsung x dapat kad Raya. Takpe la.... SMS pon SMS la... I remember something funny happened last year. I composed this SMS Raya and sent it to one of my fren. Couple of days after that I received the same SMS from my other fren except the writing is more fancy. Then the next day, I also received the same SMS from another fren of mine. Funny huh. Cakap orang... aku pon kalau malas, hantar je SMS yang orang kasi kat aku. Pantun2 raya pon makin lama makin menarik dan kengkadang merapu. 1 of my fren here, instead of sending picture of mosque or bende2 berkaitan dgn Raya, he sent me a picture of xxx with this message, "Kad Raya gambar masjid dah abis la.. This one also can ahh...". Merapu sket tapi lawak gak.

Aku malas nak taip banyak... Tengah ngantuk akibat kekenyangan makan rendang daging untuk esok punye. Kira sneak preview la ni. Not bad la walaupon beli nyer but I'm pretty sure that this year punya much more 'umph' than last year. Pesan pada member2 dan diri aku sendiri sempena esok Raya.... makan jangan bernafsu. Huhuuhu.....

OK la.... Aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin. Selamat menyambut Raya dengan selamat. Ni aku post pantun yang member aku hantar SMS kat aku:

Daun kemboja tumbuh melata,
Mekar mewangi dihalaman bonda,
Berayalah ke rumah jiran tetangga,
Manalah tau mereka ada anak dara.

Huhuhuhu....

No comments:

:: G Talk ::

:: ViD bOx ::


Wonderboy? - Nobody