Sunday, April 08, 2007

Chapter 121 - ZZzzzZZZzzzZ

Alo... this post must be late at least a week. So, suck it up!

I just want to say that I was wrong. I thought that all computer and math students are geeks and nerds. They are; but these geeks and nerds really do know how to dress-up. I did mention about the Pre-Grad Night, it was on last Friday. The theme was 'fusion glamour’ (<-- x nak kalah btol organizer nih) and all of us dressed up pretty well that night. Almost all the guys pakai blazer (<-- mcm dah rancang plak). Ada sorang mamat ni exaggerate gila... siap pakai topi godfather pastu balik kampung pinjam tongkat atuk dia. Ke hulu ke hilir dia menghayun tongkat atuk dia. Member2 semeja aku dah meluat, tapi bagi aku, as long tongkat dia tu x hayun kat aku, aku x kesah. Malam tu juga diserikan dengan kehadiran celebrities, mcm Waheeda yang menyanyikan beberapa lagu yang x hit itu tapi audience buat2 hit. Ada juga Adam AF yang datang untuk tidak menyanyikan lagu, tapi untuk melantak. Tapi, yang lebih memeranjatkan kami adalah kehadiran bintang lakonlayar dari negara seberang~~ Irwanshah, yang popular dengan cerita "Heart" itu. Walaupun sibuk dengan projek filem barunya yang bertajuk "Network Monitoring: Codename Nagios" itu, tapi dia dapat meluangkan masa utk menceriakan majlis. Kami seisi meja 18 ingin mengucapkan terima kasih kerana sudi datang ke majlis yang memang x seberapa itu.


Irwanshah bergambar dengan salah seorang peminatnya.

Anyway, the food was nice, except organizer buat style buffet. Ramai komplen bila dpt tau makan style buffet, ye la, even I'm not comfortable lining up to get the food. Cam kat kem pelarian la pulak. Tapi since kitorang pakai smart2, rasa cam kat kem pelarian utk org2 kacak pula. Hahahahaha....

So, from my observation, somehow I can relate to characters in Starcraft..


Beratur jenis bangsa x civilize, agak licik dan dalam masa yang sama keji. Nampak ada member dah dekat2 meja buffet tu, gi la buat2 sembang. Nak sembang saje x kesah, ni jenis yang sambil sembang sambil amik pinggan pastu kaut semua jenis lauk-pauk yang ada. Mereka ini kategori Zerg.




Ada yang jenis pandai tahap Protoss. Nasi dia x sentuh sbb nasi ni komoditi murah yang mudah didapati dimana2. Amik lauk yang mahal2 cam udang ngan fillet ikan. Amik bukan sepinggan-dua. Tapi berpinggan-pinggan. Kesudahannya, x abis.







Yang Terran pulak lebih bersifat kepada manusia. Haloba. Mereka ini berlumba2 memenuhkan pinggan dengan semua lauk pauk. Semua nak sumbat dalam satu pinggan, bak laki mahupun perempuan. Nak rasa semuanya kata mereka. Bak kata, kalau dah bayar RM50 tu, makanan yang diambil tu, mesti melebihi harga bayarannya; hatta ianya Rm50.01 sekalipon.



Ada juga yang jatuh dalam kategori Hybrid. Mereka ini hasil pensenyawaan 2 hingga 3 suku kaum yang telah disebut tadi. Ada Zerg yang mempunyai sifat2 Terran.... ada juga Protoss yang bersifat Zerg...dan juga beberapa kombinasi yang x mustahil difikirkan. Sekian....

3 comments:

Anonymous said...

irwansyah dtg mpg..
wuu..(meleleh air liur tgk udang bukan tgk irwansyah)

mpg ada kene mengena dengan starcraft?
ke ko da kemaruk sgt nak men starcraft?

cari a broodwar do..
nanti aku tunjukkan lagi beratus-ratus taktik tersembunyi dalam starcraft..
haritu aku baru tunjuk 3..
nuke non-stop + carrier invisible + archon teleportation..

nanti aku main zerg aku tunjukkan zergling/hydralisk rush, pintu suka hati, plague, parasite & lurker backstab(mesti ko tak faham apa aku cakap ni)

yahaha

Anonymous said...

hey,this is Statement of defamation!!!

:: a.M.m.A.r ::

Anonymous said...

statemen of defamation..?
eyh..itu irwansyah..
nak siigggnnnn.....!!!!!!

:: G Talk ::

:: ViD bOx ::


Wonderboy? - Nobody