Wednesday, December 01, 2004

Chapter 9 - The Missing One

Ruffedge - Bila Rindu

Dikeheningan malam,
Termenung ku berseorang
Tak lena mata dipejam
Terdengar suara terngiang
Suara merdu yg disayang
Bagai kau didepan mata
Ku capai tapi tak kena
Sukarnya memendam rasa
Ingin ku luahkan kata

Korus:
Bila rindu,
Terkenang mu sayang, terasa sayu,
Syahdunya jiwa ku bila malam makin kelam,
Jauh terbang diri ku melayang,
Aku rindu,
Sentuhan mu, ku rasa sayu,
Inginkan jiwa mu selubungi jiwa ini,
Bawa ku dalam pelangi,
Melepasi batas diri ini.

Jauh angan ku lena
Kurasa kita bersama
Kau bawa daku kesana
Ke alam kisah yang lama
Kenangan didalam jiwa
Bila tersedar semula
Disisiku kau tiada
Sukarnya ku pendam rasa
Inginku luahkan semua

*ulang Korus

Sesungguhnya kita mestilah
Wujudkan sefahaman dan hormat menghormati
Ikhlas kasih
Sabar insyAllah kita akan
Bertemu semula

Aura yang memecah semesta
Menyampaikan pesan kesunyian dikala sendirian
Kesepian menyelubungi hari-hariku
Disajikan dalam doa-doa rindu
Yang menanti kau datang dan pergi
Seperti mimpi-mimpiku fantasiku
Bukan dongeng lagi yang sayup kedengaran
Disisi cuping
Di setiap corong lorong yang lohong
Benar... ku tak bohong
Bila hati menyanyi

*ulang Korus


Hohoho.... Sorry sebab lambat. Memandangkan kelas aku dah start, so mungkin seminggu skali je aku dapat merapu kat blog nih. Itupon MUNGKIN. My first class started on last Monday. Start2 je dah belajar math. Ntah mcm mana aku x dapat pengecualian kredit pon aku x tau. Semuanya dah belajar... set la, permutations & combinations la, logics la dan memacam lagi. Oh ya, aku amik 7 paper termasuk co-cu. To avoid Kesatria II, aku ngan member aku amik la kemahiran Jawi. Memula tu nak amik Web design, tapi diorang x kasi sebab aku dak course computer. So, nak enroll utk bantuan kecemasan sukan dah lambat lak. Full house. Hmmmm... Nampaknya terpaksa aku mengasah kemahiran berjawi aku yang sedia tumpul nih. Hahahaha... Aku ingat nak amik 3rd Language, tapi x cukup korum. So aku pikir, amik sem depan je la... This sem je, 3 paper aku jadik lone ranger. Amik sengsorang, yang lain semua dak2 yg aku x kenal. Nak buat camne, dari mula dah salah percaturan.

U guys must be wandered apsal aku letak lirik lagu jiwang nih. Actually, aku mmg suka dgn lagu nih although dah lama keluar. Cuma x pernah dengar kat radio je. Then, start aku dengar XFresh, diorang slalu pasang lagu nih. Kira masih baru kat telinga aku la lagu ni. By the way, aku salute la kat XFresh, coz I found that only 10% of songs they aired are International. The rest are made in M'sia. Mostly dari band2 Independence kat M'sia dan kumpulan2 yg tengah membina nama dalam bidang seni suara kat M'sia. CAYALAH....

OKla... I'm looking forward to the FA Final this coming weekend. Kedah ngan Perlis. Hijau kuning ngan singa utara. Ceh, nama xnak kalah.... Harap TV tunjuk live ke hape, kalau x memang hampeh la diorang. If media xnak support, sape lagi kan? Aku pon tertanya2, mana company2 besar kat M'sia nih utk menaja pasukan bolasepak kat M'sia? Kalau xkan kerna Dunhill, x tgk la bola M'sia walaupun persembahan diorang setiap minggu boleh dikatakan hambar memanjang. But, I do believe someday bolasepak M'sia akan capai kegemilangannya (kalau aku jadik coach la). Huhuhuhu...

Lagi satu, Man U -vs- Arsenal. Pagi sok. Aku cakap Man U, 2 - 1.... Hehehe, x kesah la apapon resultnyer janji Man U menang. Kay la, chow.

No comments:

:: G Talk ::

:: ViD bOx ::


Wonderboy? - Nobody