Thursday, December 23, 2004

Chapter 13 - The One With The Running Nose

It's a bummed week afterall. I spent most of the time on my bed since i got this flu. Skarang ni pon masih berhingus hidung akibat byk sgt bersin. Aku dah naik malas nak makan soluble ataupon panadol walaupon telah di'sponsor' oleh room mate aku. Pendek kata aku lebih suka baring atas katil dan tunggu aku sembuh sendiri. Nasib baik member aku kasi f.r.i.e.n.d.s dari season 1 sampai habis. Skang nih baru nak masuk season 6. Sedar x sedar aku dah attached ngan cerita tu. Mana x nye, tengok dari pagi sampai ke malam pastu sambung lagi sampai ke pagi. Rasa cam x sanggup nak tengok ending dia sbb lepas tu dah xde sambungan dia lagi. No wonder la Matthew Perry nangis masa finale nyer recording. U happened to do the same thing everyday over the years, it's like a daily routine of having fun with frens (sape xnak?), then u know that things going to change. Have the idea of being apart with your frens that u used to see everyday. It's sad actually. But hey, aku nak tau gak apa yang terjadi antara Ross ngan Rachel and of course the rest of the frens. So, kena gak tengok season finale tu. T_T

Aku plan nak gi Cyberjaya last Tuesday, tapi x kesampaian sebab selsema. Nak gi hantar CD anime as well as pinjam apa2 cerita yang dia ada. Aku bukannya tau camne nak gi Cyber dari Shah Alam. Aku tanya membe aku yang tinggal kat Putrajaya pon dia x tau camne nak explain. Katanya, masuk highway kat Batu Tiga, cari sign board Putrajaya/Cyberjaya, then kalau nanti lalu highway yang jauh mata memandang maka betul lah jalan tu. Itu la kalau orang laki yang explain. Straight to the point habis. Langsung xde elaboration. Kalau pompuan lak, they won't try to miss a single detail pon. Jumpa traffic light tu, sign board ni, flyover tu, pasu bunga ni, even kalau diorang tau berapa bilangan tiang lampu sepanjang jalan pon diorang akan kasitau just utk si petanya ni faham. Hmm...cenggini lagi senang kalau aku gerak dari gombak je. Masuk MRR2 pastu masuk bila nampak sign board Cyber/Putra.

Btw, my brother's wedding Ahad ni. Sesape yang nak datang, sila2kanla datang. Chow

No comments:

:: G Talk ::

:: ViD bOx ::


Wonderboy? - Nobody