Monday, December 13, 2004

Chapter 11 - The Frustrated Me

*sigh*... I just finished my assessment test. I only managed to get 95.7 over 100. Crap! Even it is an open-book + tiru-meniru test, I still cannot score a full mark. Sangkut kat subnet nyer question. Apa-apa jelah. This kind of test will be given right after we finish a chapter. I think there's 8++ chapters and all of them going to contribute only 10%. So rite now, my final score would be approximately 0.9/100 (markah sblm ambik final + projek + written test + assessment test yang lain). T_T

I realize that I'm a short tempered guy. But the thing is, I never channel it rightly. Define "channel it rightly". Biasanya, kalau seseorang dah panas giler, dia akan samaada menggunakan kekerasan fizikal ataupun kekerasan suaranya (maki hamun + carut-carutan) untuk meredakan kepanasannya. Tapi aku biasanya simpan je. Aku akan jadi diam sangat2 which mean, I tend not to show it. Sometimes, ada split second nyer action mcm nak hayun penumbuk ke (but of course x tumbuk la). Ada lak, aku jerit kuat2 dalam kereta. Jenis jerit sampai nak keluar anak tekak. Like yesterday, I was pissed by my fella bballer fren. He was makin fun of me and do things that I'm not quite comfy bout it. Aku marah sangat sampai aku yang ceria ni jadi pendiam sangat. Then there was the split second action follow through. Agaknye dia dah sedar trus dia mintak maaf. Aku lak bukan jenis suka bermasam muka lama2. Although masih sakit hati, tapi seminggu-dua nanti ok la. Hmmm...aku crite nih mcm cerita budak kecik lak. Tapi kat sape lagi aku nak cerita....

Aiseh, minah depan meja aku nih muka cam anding la. Dengar slang cam dari Sabah/Sarawak. Ntah2 adik dia kot. Hehehehe.... Tapi cun jugak. Not exactly cam anding la, tapi ada la rupa sket2. Nampaknya sume org dalam lab nih dah abih buat test tu dan sebok surf intenet. Ala...waktu lecturer tgh mengajar pon kitorang diam2 surf internet. Kata dah ada PC depan mata, free internet lak tu... sape xnak. tapi sayangnya, aku x leh nak bukak torrent site dan MiRC. Memang admin dah configure block mende2 nih kot. Takut sangat kitorang d/load mende bukan2.

Ah, lecturer aku officially menamatkan sesi test ni dan kata bleh balik walaupon ada 30 min lagi. Pe lagi, chow a...

No comments:

:: G Talk ::

:: ViD bOx ::


Wonderboy? - Nobody