Saturday, May 06, 2006

Chapter 64 - Short Freedom

Hi. Finally my final exam ended. Out of 5 courses, I had to sit for 4 papers. The first one like hell, but the rest was quite okay. Thank to God. Im not trying to brag, but I did get out early on every paper this semester. It's just my policy to not to sit wondering for unknown answer. Soon as I finished answering questions that I can (betol salah, pedulik je), aku akan goreng je soalan2 yg x dapat dijawab, angkat tangan dan hantar kertas jawapan. Masa keluar tu control macho sket sbhb confirm ramai akan angkat kepala dan tengok org yang keluar awal.
Supposely, my fellow class mate ada tradisi lepas final paper. Kitorang akan gi makan fastfood. Sounds boring right? but that's the only time I can spend with them. This semester, aku meneruskan tradisi ni, cuma bertiga saje. Boring.

Lepas ni bleh pening kepala pikirkan pasal tempat praktikal. Haram betol tmpt yg aku mintak ni. Bleh dia hilangkan application form aku. Patutla aku menunggu sebulan tanpa jawapan. Nak marah x bleh. Resubmit dan buat bodoh je la. I'm not in position to bargain and demand. I'm just going to try to apply for a place where I can experience the boring white colar job. Elaun entah ada entah tidak. Kira kasi panas la diorang yg mengerah tenaga tapi x berbayar. Sama2 la aku ngan colleague mengutuk bakal tempat praktikal kami yg x bagi elaun (walau aku masih x confirm tempat, tapi buat2 ada).

Baru lepas main futsal ngan kengkawan. Ingat nak lepas tensen, tapi makin berbukit tensen. Dah la main x cukup korum (a.k.a x cukup star). Sebab berkongsi court ngan mamat futsal yg x dikenali, kitorang dipelawa main bersama. Haram team aku macam kayu. Bukan nak kata aku C.Ronaldo atau busuk2 pon Park Ji Sung, tapi memang aku boleh main. Kena hanjing ngan mamat futsal tu. Tercalar betol ego aku. Kena bubuh la jugak. Argh Tension aku!! Balik main Winning Eleven ngan Midi pon kitorang kena bubuh dek River Plate. Baik aku tido.

1 comment:

izahAhmad said...

mayat, ustat nak kawin 4hb 6 nih ;)

:: G Talk ::

:: ViD bOx ::


Wonderboy? - Nobody