Monday, June 04, 2007

Chapter 130 - Mr Clean

Quiz of the day..

Guess what in the blue dot to complete the sentence:

a. sengal..
b. kalau idak, tau la aku "kerja"kan ko..
c. Hehehehe
d. =P
e. !!!
f. else { $query = mysql_query("SELECT * FROM table"); }

Sian apis.. pe saje yang dia buat mesti jadi bahan lucu. Anyway, one thing yang aku observe, lepas je dia tampal note kat rak kasut and the other one kat sinki (<-- sruh basuh pinggan lepas makan), terus menerus tempat tu jadi bersih. Dah xde kasut bersepah2... dan yang lebih penting, xde dah menara sauron dalam sinki tu. Aku gelar pinggan mangkuk yang bertingkat2 dalam sinki tu sebagai menara sauron (<-- sebab dah rupa macam menara sauron mini dalam cerita lord of the ring tuh). Ngeri dan horror.

Dengan itu, aku mengucapkan terima kasih.. kerana bukannya apa, yang selalu basuh pinggan tu aku ngan apis je. Yang lain tau menyemak je. Letih aku tau....
Hahahahaha.... marah pulak housemate aku. Takde la... derang pon ada basuh pinggan walaupun x selalu... Although effective, tindakannya itu seakan2 lambat kerna, kami lagi beberapa hari lagi nak berambus dari rumah itu. Dan x merasalah kebersihan itu....

4 comments:

Anonymous said...

sempat gak ko capture apisnya notis tuh..cheh

Anonymous said...

apai, just wondering, i thought u capture 2 pic kan? wheres the other one? the one that almost like, "sila basuh pinggan la braderrrr..*"...yah almost forgot the quote..nway, TQ to apis, we can breath well now in 405~..ouh, i've heard the new "abang" is a super clean too, damn, apis will be very happy with that i guess!~..nanti sem dpn dtg, guess who plak yg buang sampah?? heheh

:: a.M.m.A.r ::

Anonymous said...

camni rupanya umah org bujang trang tang tang :p

Anonymous said...

huhuhu.. nmpak sgt betapa concernnya apis sejak akhir2 ni thadap masalah kbrsihan walau dah 2 tahun mnetap di lubuk sarap 2.. huhu.. Nyway, thanks guys 4 d support.

:: G Talk ::

:: ViD bOx ::


Wonderboy? - Nobody