Saturday, June 25, 2005

Chapter 38 - Long Time No See...

Waa... Lama giler beb x blog. Nak dekat 4 minggu ke hape.... Nothing much happened. Lepas aku balik dari Penang itu hari, aku dengan success'nya menganggur di rumah. Cuma PC bapak aku prob sket. Kurang la online. Aku pon x paham apa kena ngan PC ni. One time, dia suka kluar skrin biru pastu reboot ngan sendrinya. Hangin je kalau tengah2 d'load ke.... blogging ke.... tetiba dia padam. Pernah kena dowh... dah nak tekan butang publish nih, dia bleh reboot. Tulis dah berjela-jela burn cenggitu je. Skrg nih aku kalau blog musti buat backup. Okeh... sesape tau camne nak counter prob nih... Dia kluar message "Physical memory dumping 0x0000008e bla bla bla.....", sila bagitau aku ek. Sakit hati betul!!!!

Dah arr...chow

No comments:

:: G Talk ::

:: ViD bOx ::


Wonderboy? - Nobody