Tuesday, September 03, 2013

Chapter 282 - Matrimony

Tahniah Ammar Abd Halim atas penyatuan zahir dan batin anda dengan pasangan anda, Wahidah.

Ngee.. Please excuse the unusual wish above.

Memang kawan baik dunia akhirat aku. Fakta yang menarik.
  1. Ammar ni 2 tahun muda dari aku.
  2. Jumpa 1st time dalam kelas accounting semester 1. Aku ni student khas, kena join econ & accounting walaupon most subject dapat exemption.
  3. Kami lahir di klinik yang sama di Jalan Ipoh. Of all the hospitals and maternity clinics, kat situ jugak kami dilahirkan.
  4. Ammar gagal mencapai benchmark yang aku tetapkan, iaitu berkahwin pada usia 27 tahun. 
  5. 2 tahun menyewa bersama di Shah Alam.
  6. Tak berapa hebat bermain DOTA berbanding aku.
  7. Kereta pertama kami adalah dari jenama Proton. 
  8. Kami tak pernah menyaksikan dan mengesahkan kewujudan ayam Israel seperti yang digemburkan rakan serumah kami.

 Selamat belayar dalam bahtera rumahtangga. Kalau nak saksi atau alibi, boleh panggil aku. Hahaha.


1 comment:

tgfg said...

its been a whileee gila tak blogging and baca blog kau. Thinking to start it again, with own domain, cam best jer. Thanks for the wish dude which aku realize for the wayyyyy long after kawhin..haha.

p/s: Mungkin boleh suggest apis buat blog jugak..realiti kehidupan. heh

:: G Talk ::

:: ViD bOx ::


Wonderboy? - Nobody