Friday, November 11, 2011

Chapter 265 - Two Became Three

Hola.

Keji kan aku update 2-3 bulan sekali. Banyak yang aku nk update, tapi selagi aku xcover holiday aku ke Korea aku rasa xflow pulak. Sudah tentu aku kehilangan banyak pembaca tegar (mmg dah sikit pon to start off), tapi aku coba lebih komited utk update blog. Lebih dan kurang sejak Mac yg lepas, aku x update apa2, that means satu lobang yg besar untuk di isi. 8 bulan tu baiii... Life aku seperti biasa. Kehidupan berumah tangga. Commit pada isteri, keluarga in-laws dan keluarga sendiri. Isteri aku yang baru 2 bulan pregnant masa ke Korea tu dah selamat melahirkan anak lelaki pada 17 Oct. Last update baby dalam perut sampai baby dah kluar! Hmm.. ada entry khas utk kelahiran anak lelaki aku kelak..

Byk yg berlaku dalam 8 bulan ni baik di dalam atau di luar negara. Bersih 2.0 rally, Utoya Island massacre, Uprising in middle east, death of Muammar Gadaffi, Serbuan JAIS di majlis murtad DUMC, pass away of Ahmad Jais, Ekonomi Dunia merudum, Silvio Berlusconi resigned, Palestine accepted into UNICEF, Doktor MJ found guilty dan yg terbaru, Seksuality Merdeka..

Aku? Aku dah tukar kerja. Dah tak lagi dengan HedgePee.. Skrg ni dengan ETienTi. Ngee.. masyuk sket walaupon sama jauh dengan tmpt kerja lama. Yg penting ada kerja, boleh tanggung anak bini.. Jauh ke dekat ke, telan je la..

Ciao~

No comments:

:: G Talk ::

:: ViD bOx ::


Wonderboy? - Nobody