Monday, July 06, 2015

Chapter 290 - Roaches

Hola,

I don't want to make this a yearly thing. I should be more active since I'm jobless now. Yes, you heard it right. Dah beberapa bulan aku tak ber'boss. Banyak suka duka tak bekerja ni. Sukanya sebab selalu dengan anak-anak. Satu nikmat yang tak terhingga dapat bersama anak-anak. Masak basuh mandi mereka, sendiri yang buat. Dukanya, korang boleh faham-faham la.

Mungkin juga aku ni demanding, sebab refuse ambil support role. Dah 4 tahun lebih aku buat support, rasa dah tepu sangat. My lowest moment bila dalam change call dgn counterparts, aku tertidur. Tengah malam bai, sejuk pulak tu, change call tu pun sekali sekala keluar suara.. memang jatuh hukum tidur la.

Tapi, desperate time calls for desperate action. Aku sekarang ni tak kisah kalau dioffer support role. As long as the pay can match my expectation. Jobstreet, Monster semua aku dah balun. Lepas ni kalau tak jalan jugak, aku letak muka Remy Ishak dalam resume aku. Baru employer terpikat paras rupa.

Cuma Linkedln je yang aku tak berapa familiar dan malas nak familiarkan. Mungkin juga lepas-lepas ni aku update akaun Linkedln aku.

Makanya, barang siapa yang baca post ni dan rasa-rasa ada opening IT kat company korang, dipersilakan PM aku. Ngee..


No comments:

:: G Talk ::

:: ViD bOx ::


Wonderboy? - Nobody